تنظیم لایحه

logo sefid talai tex copy

تنظیم لایحه

IMG 20240517 151847 483 35

شماره پروانه: ۷۶۴۵۷ – تاریخ اعتبار: 1404/04/04

اهمیت لایحه:

اهمیت تنظیم لایحه بر اساس نکات لایحه نویسی توسط وکیل یا مشاوره حقوقی آنلاین برای این است که قاضی شخصا، آن را بررسی می کند و همین تاثیر فراوانی در رای قاضی دارد تا اینکه به صورت شفاهی بیان شود. چون آن دقت و تمرکز روی مطلب مکتوب به مراتب بیشتر از آن مواردی است که گوش می دهد.

اگر کار لایحه نویسی را فردی شروع کند که مهارت های لازم را در این زمینه ندارد؛ یا در اصطلاح به افراد غیرحقوقی واگذار شود؛ باید این موضوع را بدانید که حتی کسانی هم که مهارت های لازم را در این زمینه دارند و مهارت های نوشتاری آن ها بالاتر است؛ شاید نتوانند این کار را به خوبی انجام دهند. چه برسد به آن دسته افرادی که برای این کار مهارتی را هم ندارند.

برای این که این کار به درستی صورت گیرد مطالعه های خاص و چندین ساله نیاز است. پس بهتر است این گونه کارها به افرادی واگذار شود که در این زمینه تخصص دارند و آموزش لایحه نویسی را پشت سر گذاشتند. تا در ادامه راه شکایت کردن با مشکلاتی رو به رو نشوید.

تعرفه تنظیم لایحه:

همانطور که بیان شد، نگارش لایحه از اهمیت ویژه برخوردار بوده و تسلط به کلیه قوانین ضروری است. به همین جهت اخذ مشاوره و بررسی پرونده لازم است. پیشنهاد می شود حتی چنانچه تصمیم دارید ریسک این کار را بپذیرید و راساً اقدام به نگارش لایحه خود نمائید از متخصصین امر مشاوره اخذ نمائید. به استحضار می رساند که به جهت آنکه پیروزی در پرونده از هدف های اصلی اینجانب بوده و بر کسب درآمد اولویت دارد، لذا در این وبسایت بدون مشاوره و بررسی دقیق موضوع، از نگارش لایحه معذوریم.

در صورت تنظیم لایحه توسط این سایت، هزینه مشاوره از تعرفه انجام کار کسر می گردد.

مشاوره

ضروری
500 هزار تومان
  • درصورت تنظیم لایحه، هزینه مشاوره از مبلغ کل کسر می گردد.
500 هزار تومان
  • اخذ مشاوره ضروری است
  • درصورت تنظیم لایحه، هزینه مشاوره از مبلغ کل کسر می گردد.
  • حداقل تعرفه 1 میلیون تومان می باشد
  • حداکثر تعرفه 5 میلیون تومان می باشد